• ul. Płk. K. Iranka-Osmeckiego 6B, 35-506 Rzeszów
  • 17 506 10 10

Pomoc

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA FORMALNO ROZLICZENIOWE

Usługę można zawiesić na okres maksymalnie 3 miesięcy raz w danym roku kalendarzowym. W tym okresie płatności zostają wstrzymane a okres trwania umowy podstawowej wydłuża się o okres zawieszenia usługi. Zawieszenie należy zgłosić przed rozpoczęciem okresu zawieszenia a sam o zawieszenie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca.

Category: Formalne
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA INTERNET

Usługę można zawiesić na okres maksymalnie 3 miesięcy raz w danym roku kalendarzowym. W tym okresie płatności zostają wstrzymane a okres trwania umowy podstawowej wydłuża się o okres zawieszenia usługi. Zawieszenie należy zgłosić przed rozpoczęciem okresu zawieszenia a sam o zawieszenie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca.

Category: Formalne
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA TELEWIZJA

Usługę można zawiesić na okres maksymalnie 3 miesięcy raz w danym roku kalendarzowym. W tym okresie płatności zostają wstrzymane a okres trwania umowy podstawowej wydłuża się o okres zawieszenia usługi. Zawieszenie należy zgłosić przed rozpoczęciem okresu zawieszenia a sam o zawieszenie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca.

Category: Formalne
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA TELEFON

Usługę można zawiesić na okres maksymalnie 3 miesięcy raz w danym roku kalendarzowym. W tym okresie płatności zostają wstrzymane a okres trwania umowy podstawowej wydłuża się o okres zawieszenia usługi. Zawieszenie należy zgłosić przed rozpoczęciem okresu zawieszenia a sam o zawieszenie obowiązuje od pierwszego dnia miesiąca.

Category: Formalne