Telefonia
mobilna i stacjonarna

Telefon zawsze pod ręką

Uprość swoje rachunki i zarządzaj wszystkimi usługami u jednego, lokalnego dostawcy. Jako nasz Klient internetu światłowodowego masz dostęp do wyjątkowych ofert telefonii komórkowej i stacjonarnej. Sprawdź, jak łatwo możesz przenieść do nas swój numer i cieszyć się niezawodną łącznością.

Telefonia mobilna

Nielimitowane Rozmowy, SMSy i MMSy.
Telefonia mobilna świadczona w ramach JAMBOX Mobile
NEXET JAMBOX Mobile

MINI

14,90 zł

/ miesiąc
  • 20GB Internetu
  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu UE
  • SMS/MMS 0,19 zł / 0,29 zł
NEXET JAMBOX Mobile

STANDARD

24,90 zł

/ miesiąc
  • 40GB Internetu
  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu UE
  • SMS/MMS bez limitu
NEXET JAMBOX Mobile

OPTIMA

29,90 zł

/ miesiąc
  • 60GB Internetu
  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu UE
  • SMS/MMS bez limitu
NEXET JAMBOX Mobile

ULTRA

39,90 zł

/ miesiąc
  • 120GB Internetu
  • Nielimitowane rozmowy do wszystkich w Polsce oraz w roamingu UE
  • SMS/MMS bez limitu

Informacje dodatkowe

Telefonia stacjonarna

Telefonia stacjonarna NEXET wykorzystuje technologię VoIP, a więc wymaga usługi dostępu do Internetu. Aby korzystać z usługi wymagany jest telefon VoIP lub urządzenie zwane “branką VoIP”, dzięki której wykorzystasz swój stary telefon.
Dostępny w abonamencie z internetem światłowodowym.

Przenieś swój numer
do sieci NEXET

Już teraz możesz przenieść dla nas swój numer stacjonarny i komórkowy. Wystarczy, że złożysz u nas wniosek, a my zajmiemy się wszystkimi formalnościami za Ciebie. Skontaktujemy się z dotychczasowym operatorem i poinformujemy Cię o kolejnych krokach procesu przeniesienia.

Czy przenosząc numer, będę miał przerwę w działaniu telefonu?
Nie. Proces przenoszenia numeru jest ustandaryzowany i zaprojektowany tak, aby zapewnić ciągłość usług. Twoja stara karta SIM będzie aktywna do momentu uruchomienia nowej karty NEXET. Sama zmiana operatora i aktywacja naszej karty trwa zazwyczaj zaledwie kilka minut i najczęściej odbywa się w nocy, więc jest dla Ciebie praktycznie nieodczuwalna.
Jak dokładnie wygląda proces przeniesienia numeru komórkowego do NEXET?
Proces jest znacznie prostszy, niż się wydaje i w większości to my zajmujemy się formalnościami. Wygląda to tak:
Podpisujesz umowę i pełnomocnictwo: Podczas wizyty w naszym biurze lub u naszego przedstawiciela podpisujesz umowę oraz proste pełnomocnictwo, które upoważnia nas do działania w Twoim imieniu.
My kontaktujemy się z Twoim starym operatorem: Na podstawie pełnomocnictwa załatwiamy za Ciebie wszystkie formalności. Nie musisz nigdzie dzwonić ani pisać.
Otrzymujesz nową kartę SIM: Od razu dajemy Ci nową kartę SIM NEXET.
Informujemy Cię o dacie przeniesienia: Gdy tylko ustalimy datę, otrzymasz od nas SMS z informacją, kiedy dokładnie nastąpi zmiana.
Wkładasz nową kartę SIM: W dniu przeniesienia numeru, gdy Twoja stara karta przestanie działać, po prostu wkładasz do telefonu naszą kartę SIM. Gotowe!
Jaki zasięg ma telefonia komórkowa NEXET?
Nasze usługi telefonii komórkowej świadczymy w oparciu o nowoczesną i niezawodną infrastrukturę sieci Plus. Oznacza to, że wybierając lokalną obsługę i wygodę jednego rachunku w NEXET, jednocześnie korzystasz z ogólnopolskiego zasięgu sieci LTE i 5G jednego z największych operatorów w kraju. Daje Ci to pewność doskonałego sygnału w całej Polsce.
Czy mogę zachować swój stary aparat telefoniczny dla usługi stacjonarnej?
Tak, w zdecydowanej większości przypadków. Nasza usługa telefonii stacjonarnej jest kompatybilna ze wszystkimi standardowymi aparatami telefonicznymi. Wystarczy podłączyć posiadany aparat do dostarczonego przez nas urządzenia i można od razu dzwonić. Nie ma potrzeby kupowania nowego sprzętu.

Zamów Internet, Telewizję, Telefon lub inne usługi

Zostaw numer - oddzwonimy